11 Mart 2016 Cuma

Nivea After Shave Balsam (Makyaj Bazi Olarak Kullanimi)

Herkese Merhabaaa;

Bugun cok merak edilen, herkesin kafasini karistiran ve sikca sorular aldigim ürün olan; makyaj bazi olarak kullandigim Nivea After Shave Balsamdan bahsedecegim.

Nikkietutorials dan sonra bir cok vlogger ve bloggerin denedigi bu ürünü en sonunda bende indirime girdigini (gratiste 15tlye dusmustu) gorunce ve tabiki bulabilince sonundaaa, merakima yenik dusup denemek istedim. Cunku inanin bu ürünle alakali olumlu-olumsuz bir cok yorum okudum ve hep kararsiz kaldim.

Bu yuzden simdiden belirtmeliyim ki asagida yazdigim her yorum kendi sahsi fikrimdir, bunyemle ve cilt tipimle alakalidir. Ayriyetten cildinizin alerjik reaksiyonuna gore de degisir.

Kullandigim balsam alkolsuz olan hassas ciltler icin uretilmis üründür.

Balsami 2 haftadir kullaniyorum ve rahatca soyleyebilirim ki artik bu urunu kullanmadan yaptigim makyajlar icime pek sinmiyor.

Makyajin kaliciligini inanilmaz derecede arttiran ürünle sanki makyaj cildinize sabitleniyor.

12 saat yuzumde kimildamadan alliklar, aydinlaticilar ve en onemlisi surdugum fondoten muntazam bir sekilde duruyor.

Normalde alnimda ve özellikle burnumda makyaj buhar olup ucardi..

Cilt tipim normal/karma; yani yuzumdeki T bolgesi yagli ve sivilceye meilliyken yanaklarim normal(kurumaz, yaglanmaz kolay kolay sivilce cikmaz)

Balsami kullanmaya basladigim ilk 2-3gun ertesi sabah uyandigimda burnum,alnim ve cenemin inanilmaz derecede yaglandigini gözlemledim. Gece yatmadan makyajimi guzelce temizlememe ragmen sabah kalktigimda hic olmayan bir sekilde yagdan parliyordu T bolgem ve bu beni korkuttu acikcasi (bu süre zarfinda dahil sivilcelenme yapmadi) fakat aklimda blog yazisi oldugu icin ve yuzumde makyaji cok basarili bir sekilde tuttugu icin ben ilerleyen gunlerde de balsami kullanmaya devam ettim ve 4.gün artik o yaglanma normale dönmus cildim ürüne alismisti.

Urunun agiz kismi genis ve urun oldukca akiskan, yani kapagini actiginizda elime dökeyim oradan yüzüme süreyim derseniz cok fazla ürün gelebilir buda sabitlenmesi icin arti bir zamana ihtiyac duyurur.

Benim urunu uygulama seklim orta parmagimi sisenin agzina tamponlayarak siseyi ters cevirip duzelterek parmagimda kalan urunu alnima,yanaklarima ve ceneme (yani toplamda 4 kere tekrarlayarak) olmak üzere 4 damla sürmek. Tüm ürünü göz cevrem dahil tüm yüzüme parmaklarimla dagitiyorum. (Goz cevrem hassas degildir. Herhangi bir alerjik reaksiyon görmedim. Lutfen ürünü bünyenizin tepkilerine göre uygulayin!) Sonrasinda ürün 2 dakika icerisinde sabitleniyor cildinizde...

!Sunu belirteyim ki ne kadar fazla ürün alirsaniz sabitlenme süresini ve yapiskan hissi o kadar arttirirsiniz!!

Bendeki ürün hassas ciltler icin oldugundan diger balsamlara göre kokusu ve verdigi ferahlik hissi cok cok az. Yogun bir koku hassasiyetim yoktur o sebeple ürünü dagitirken dahi erkeksi kokusunun yok oldugu izlenimindeyim.

Sabitlenen üründen sonra fondotenimi ayni miktarda(fazla ürün kullanimina sebep olmuyor) alip fircayla dagitiyorum ve sonrasinda da her zaman oldugu gb nemli makyaj süngeriyle uzerinden geciyorum. Her zaman mat fondoten kullanan biri olarak sunu rahatca soyleyebilirim ki fondoteni ilk uyguladiginiz zaman nemli, isiltili bitisli bir sonuc elde etsenizde (cildinizin isigi fondotenin uzerine cikiyormus gb) 1-2 dakika sonra fondoten orjinal mat halini alip sabitleniyor. Ve bu sabitlenmeye oyle bayiliyorum ki. Yuzunuze dokundugunuzda asla elinize fondoten gecmiyor. Yasasin NoTransfer :)

Ayricada fondoten balsam uygulamadan suruldugu zamanlara gore kesinlikle cok daha guzel duruyor cildinizde...

T bölgemi pudrayla sabitleyip her zamanki gb makyajimi yapiyorum. Normalde 5 saatte birbirine karisan makyajim bu balsam sayesinde tas gb duruyor. Gunduz 12de yaptigim makyaj gece 12de yeni gb duruyor. Ve ayrica bilen bilir ki kucuk bir oglum var ve onun yuzume temas etmemesi asla mumkun degil. Onceden alliklarda bronzerlarda olan kucuk parmak izleride artik yok. Yani ürün icerisindeki maddeler sayesinde sivida olsa, tozda olsa hicbir makyaj malzemesini yüzümden birakmiyor :)

Son olarak bahsetmek istedigim konu ise en sik sorulan sorulardan birisi olan tüylenme sorunsali...

Daha önce tüylenme yapar denilen sinameki kürünüde kullanmis ve tüylenmemis birisi olarak kullandigim bu balsamda bende herhangi bir tüylenme yapmadi. Ürün erkekler icin üretilmis olsada besleyici olarak nitelendirilmeyip rahatlatici bir üründür. Ciltteki tras sonrasi deformasyonu yada tahrisi en aza indirmek icin üretilmistir. Fakat yine de bende tüylenme yapmadi kesinlikle kimsede yapmaz diye bir gorus savunamam cunku boyle seylerin bunyeyle alakali oldugunu cok net biliyorum :)

En iyi örnek Nikkie'dir sanirim.. O kadar uzun süredir kullaniyor ki tüylense o tüylenirdi diye dusunuyorum.

Gratisten indirimde 15 tl'ye aldigim Nivea After Shave Balsam watsons, cosmohome, cosmoworld gb kisisel bakim marketlerinde oldugu gb; carrefour,kiler,metro gb hiper marketlerde de bulunabiliyor.

Ben karma bir ciltte cok memnun kaldim bu üründen. Bittiginde tekrar tekrar alacagimdan eminim.

Eger sizinde makyajinizin kalici olmamasi, ucup gitmesi konularinda sikintiniz varsa ürünü deneyebilirsiniz. Cildimdeki yaglanma reaksiyonunu göz onunde bulundurarak (sivilcelenme yapmadikca) ürüne 1 haftalik sans verip oyle fikir sahibi olun derim.

Simdilik benden bu kadar fakat herhangi bir degisen tepkimede yazimi hemen degistirecegimi suraya da kucuk bir not olarak ekleyeyim(sivilce,tuylenme vs)

Lutfen sizde belirtmeyi unuttugum herhangi bir özelligi varsa asagiya yorum olarak birakin.

Son olarak instagramdan @makyaj_bocusu olarak takip edebileceginiz Didemin de Nivea After Shave Balsam hakkinda yazdigi yaziyi okumak isterim derseniz asagiya biraktigim direkt linke tiklayabilirsiniz;

http://makyajbocusu.blogspot.com.tr/2016/03/nivea-man-after-shave-balsam-makyaj-baz.html



Okudugunuz icin tesekkürler.

Sevgimle...♡

2 yorum: