6 Nisan 2015 Pazartesi

Himalaya Herbals Neem Maskesi

Merhabalarrr;

1ay once aldigim himalaya herbals maskemi dun aksamki rutin pazar bakimimda kullanmak nasip oldu ve bnde hemen buraciga yazmak istedim :)

Her pazar oldugu gb dusumu aldim ve cilt bakim maskemi elimin üzerine sikip oradan firca yardimiyla alip yuzume surmeye basladim. Surmeye devam ederken sanirim 20sn falan gecmisti ki cildimde inanilmaz bir yanma oldu, sanki heryerine minik minik igneler falan batiriliyordu, garip. Basta cok korktum, tarihine baktim ama tarihi gecmemisti. Bir yanda da uygulamaya devam ediyorum tabi. Kafamda deli sorularla :))))

Neyse... Ben hem yanmaya hemde surmeye devam ederken yanma yavas yavas azaldi ve sonunda da kesildi. Basladim beklemeye ama aklimda surekli acaba silsem mi vardi. Tabiki silmedim ve sonuca inanamadim!!!!!

Ama biraz heyecan yaraticam, sonucu en son aciklicam.

Simdi biraz urunden bahsetme zamaniiii;

Kullandigim Himalaya Herbals arindirici neem ozlu bir kil maskesi. Cidden camur yada toprak kokuyor, pek begenmedim. Normalde toprak kokusunu severin kabul ama burnumu yapistirip koklamam. Hem akliniza yagmur sonrasi toprak kokusu gelmesin oyle birsey degil :) Neem ozlu maske normal ve yagli ciltler icin!

Ilk basta belirtmeliyim ki her urunun arkasinda gormek istedigimiz minik tavsancik var ve bu bana gore urunu 1-0 onde baslatiyor. Cunku Hayvan Deneyi Yapilmiyor!!! Arkasina her ne kadar turkce aciklama etiketi konulmussada itinayla sokup o tavsancigi gordum.

Himalaya bitkisel ürünler doğal etkili ve güvenli ürünler olup doğadan özenle seçilen özel bitkileri kullanıyormus. En iyi Ayurveda(bknz:wikipedia) bitkilerini yılların bilimsel araştırmalarla birleştiren ürünler cildin doğal sağlığını canlılığını geri kazandırıyormus. (Bunu zamanla gorecegiz)

Peki maske bana nasil etki etti? Buyrun!!!


Maskenin tam kuruyp kurumadigini gorebilmek icin aynaya baktigimda şok şok şok oldum. Inanamadim. Meger hergun temizledigimi sandigim gozeneklerim ne kdar dolu ve kirliymisss. Alnimda ve cenemde de kucuk kucuk noktalar olmasina ragmen en belirgin gorebileceginiz burnum oldugu icin bn onu cektim buyrunssss!! Tum siyah noktalarimi sikti, yanagimdaki sivilceyi gordunuz mu? Kokunu kuruttu, saka gb:))

Daha sonra tamamen kurudu ve bn temizleme sungeriyle bir guzel temizledim. Aynaya baktigimda tum gozeneklerin ici bombosstu. Allahim o nasil guzel bir duygu:) ama daha sonra cildimi tonikledigimde de yanma devam etti. Derinlemesine temizleme deriz ya. Bn onu hayatimda ilk defa hissettim. Sanki gorunmez birsey cildimin en alt katmanina kadar ulasiyorsu ilginc bir hiss. Fakat tamamen temizlik hissi. Ama sunu belirtmeden de edemeyecegim ki asssla hassas ciltler kullanmasin.  Cunku normalde maske uygulamasini temizlerken hic kizarmayan cildim kipkirmiziydi.

Daha sonra merakimda esime de uyguladim bu maskeyi ve onun kuruma sonucu tam bir faciaydi. O ne kirrr! O nasil nereden cikacagini sasirmis siyah noktalar :)) fakat fotografini cekmeme izin vermedi :(
Ayrica sabah baktigimizda esimin alninda gunesten olusmus leke inanilmaz derecede azalmisti. Normalde onun azalmasi icin serum kullaniyoruz evet ama bn kesinlikle maskeyi temizlerken mi peeling etkisine bagliyorum. Ayrica esimde kizardi. Ama paklandi :))))

Maske ciltteki fazla yağı dengeleyen arındırıcılikta! Tıkanmış gözenekler temizliyor ve siyah nokta oluşumunu kesinlikle engelliyor. Kil maskesi olur rahatlatıyor inanılmaz derinlemesine temizliyor pürüzsüzleştiriyor.

Ben su anki cildimin temiz göruntusunden cok ama cok memnunum. Eger maske arayisindaysaniz, elinizdeki maskenin temizliginden memnun degilseniz. Su muhteseme bir sans verin derim

Gratis'te indirimli olarak 12.90tlye almistim ama gecenlerdr baktigimda 16tlydi kampanyasiz fiyati. Bir sansi hakediyor bence. Cunku bn kesinlikle birdaha alirim diyorum!

Okudugunuz icin tskler. Sevgimle...


42 yorum:

  1. Yaaa cook merak ettim ürünü denemek için sabırsızlanıyorum :)) cok guzel yazmissin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tsk ederım canım okudugun ıcın

      Sil
    2. Peki kızarıklık geçiyormu sonra kalıcı değil değilmi

      Sil
  2. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim takibe aldım hemen,seni de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Yazını okudum hemen Gratis'e koşmak geldi içimden ama işyerindeyim :) Akşam iş çıkışı Gratis'e uğrayıp alıyorum zaten eve gitmek için mecburen servisten Gratis'in önünde iniyorum :) Teşekkürler canım paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cok tsk ederım. bnde bıttıkce alacagım bu maskeden. kıme onerdıysem kıme aldırdıysam cok memnun kaldı. :)

      Sil
  4. Çok güzel bir ürüne benziyor ki bende ilk fırsatta alıcam. Öneriniz için teşekkürler :)) Postunuzu severek okudum. Sitenizi takipteyim. Destek için sizide kendi bloguma beklerim :) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba tatlım sanırım bu urun bana cok ıyı gelecek kesınlıkle almalıyım:) bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgilerle:))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. ınstagramdan takipdeydim bloğunu da takibe aldın yazı güzel olmuş bende blopuma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  7. Ürünü kullandıktan sonra hangi toniği kullanıyorsunuz? Anladığım kadarıyla derinlemesine bir temizlik yaparak gözenekleri de boşaltıyor fırsat bu fırsat diyerek sıkılaştırmak da gerek :) Ürünü almak için sabırsızlanıyorum. Çok güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier mavi tonigi kullaniyordum. Yani su an baska da olsa en memnun kaldigim oysu gozenek sikilastirmak acisindan. Fakat biraz yakiyor :(

      Sil
  8. Merhaba, blr neem mask bir de peel off mask var arasindaki fark nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba neem mask neem ozlu kil maskesi peel off mask ise soyulabilen salatalik ozlu maske. Peel off kullanmadim hic...

      Sil
    2. Merhaba neem mask neem ozlu kil maskesi peel off mask ise soyulabilen salatalik ozlu maske. Peel off kullanmadim hic...

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bloğunuzu yeni gördüm ve gerçekten çok ayrıntılı ve güzel anlatmışsınız tüm soruların cevabı vermişsiniz :) Benim cildim çok hassas ve sivilce problemim var kimyasal Bi içerik kullanamıyorum hassas olduğu için ama ürün aslında da tam da ihtiyacım olan şey hassas ciltler kullanmasın diyince Bi üzüldüm �� Çok mu büyük Bi tepki verir ya da kızarıklığın geçmeme gibi Bi sonucu olabilir mi? Çok soru sordum ama cevaplarsınız çok sevinirim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canim, bnm cildim hassas olmamasina ragmen cikarirken gercekten cok kizariyor. Hassas ciltte cok daha yogun tepkiler verebilir. O yuzden bence uzak durulmali :(

      Sil
    2. Merhabalar canim, bnm cildim hassas olmamasina ragmen cikarirken gercekten cok kizariyor. Hassas ciltte cok daha yogun tepkiler verebilir. O yuzden bence uzak durulmali :(

      Sil
  11. merhabalarr..bende gratiste satıcı bu markanın ürünlerini önerince temizleme jelini aldım ilk başka..bende memnun kaldım..sonra markayı araştırırken sizin yazınızı gördüm..o resmi görünce hemen maskesinide almam lazım dedim.dün akşam denedim..benimde cildim çok hassas hemen kızarır ellediğimde...ama korkuğum kadar uzun sürmedi kızarıklık..deneyebilirsiniz bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa oyle mi? Cok sevindim gercekten. Iyi gunlerde kullanin ♡

      Sil
  12. Ya ben de istiyorum ama cildi kuru ve hassas sadece burnum da siyah nokta var sadece burnuma uygulasam olur mu acaba bu arada tatlı uykular seni çok seviyorummmmmmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger burun bolgen hassas degilse. Siyah nokta probleminde varsa bncede deneyebilirsin. Cok iyi sonuclar alacagimdan eminim ♡♡♡

      Sil
  13. Ya ben de istiyorum ama cildi kuru ve hassas sadece burnum da siyah nokta var sadece burnuma uygulasam olur mu acaba bu arada tatlı uykular seni çok seviyorummmmmmmm...

    YanıtlaSil
  14. Yeni okudum ya bende çok merak ediyorum ama t bölgem biraz yağlı siyah noktam çok yoktur ancak çene bölgem de var acaba bana nasıl gelir alsam mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyebilirsiniz. Kirli gözenekler icin basarili bir urun :)

      Sil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Maske ciltte bagimlilik yapiyor mu ne kadar sık kullaniyorsunuz kullanmadiginizda eskisinden daha kotu bir hale sokuyormu cildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir bagimlilik yapmiyor. Ilk aldigim zamanlar haftada 1 defa kullaniyordum. Sonra 2 haftada bir defaya dusurdum ve su an ayda 1 defa kullaniyorum :)

      Sil
  18. Merhaba bu markanın gentle exfoliating daily face wash ürününu almak istiyorum ama korkuyorum çünkü cildim kuru ve çok hassas yardımci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. ben de bu urunden denemelıyım dedırttın esra hatun bende bloguma beklıyorum sizi http://betuldiyorki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar tıkanmış gözenekleri arındırdıktan sonra kullandığınız gözenek küçültücü tonik veya tavsiye edebileceğiniz bu tarz herhangi bir ürün var mı

    YanıtlaSil
  21. ben alırım ki bunu :O tonik olarak ne kullanıyosun?

    YanıtlaSil
  22. Ya bunun yüz temizleme jelini ve tonigini mi alsam yoksa maskeyi mi karar veremdim yardım edebilir misiniz (16 yaşında sivilce problemi yaşıyorum)

    YanıtlaSil
  23. merhaba arkadaşlar bende kullanıyorum bu maskeye . her ne adar her gün yüzümü sabunla yıkasam 2 3 günde bir doğal gül suyuyla temizlesemde bu maske kadar etkili olmuyor. ilk başta yanma oluyor daha sonra geçiyo . benim sizin kadar siyah noktalarım belli olmadı ama gerekten etkili bi ürün herkese tavsiye ederim diğer maskeler gibi soyulması zor değil .

    YanıtlaSil
  24. merhaba arkadaşlar bende kullanıyorum bu maskeye . her ne adar her gün yüzümü sabunla yıkasam 2 3 günde bir doğal gül suyuyla temizlesemde bu maske kadar etkili olmuyor. ilk başta yanma oluyor daha sonra geçiyo . benim sizin kadar siyah noktalarım belli olmadı ama gerekten etkili bi ürün herkese tavsiye ederim diğer maskeler gibi soyulması zor değil .

    YanıtlaSil
  25. Mrb benim yaşım 13 ben bu maskeyi kullanabilirmiyim bu arada seni ve bloğunu çok seviyorumm

    YanıtlaSil
  26. Kaç yaşında kullanmaya başlıyabiliriz

    YanıtlaSil
  27. Kaç yaşında kullanmaya başlıyabiliriz

    YanıtlaSil
  28. Şuan gratiste bu ürün 5.50a düşmüş az önce aldım

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar. Blogunuz ve anlatım tarzınız çok güzel. Sıkılmadan okudum incelemenizi :) Bu maskeyi ben de denedim yakında kendi düşüncelerimi paylaşacağım. Bloguma beklerim :) http://bonusguzelliktavsiyeleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  30. Maskeyi sünger dışında nasıl çıkartabiliriz?

    YanıtlaSil