13 Nisan 2015 Pazartesi

Essra Hatun'un Hediyesi

Herkese Merhabaaa

Daha once sadece 1 kere yaptigim hediye cekilisime 2.sini de eklemek istedim. Gormek isteyenler icinde hediyelerin detayli fotograflarini paylasmak istedim.


Hediyelere gelecek olursak;

Konsept olarak size baharlik bir makyaj yapmak istedim. Ve yaparken kullanmabiz gereken her urunu hediye ediyorum.

Yalniz bu urunlerin tek ozelligi ise bazilarini daha onceden kullaniyor olmam fakat artik kullanmamamdir. Kenrda durup skt gececegine hediye edip kullanilmasini istiyorum.

Ayrintilariyla paylasacagim fotograflarindan urun durumu hakkinda bilgi edinebilirsiniz


001 numara compact pudra (%80duruyor)
Hindistandan gelme kajal (sifir)
Maybelline pure bb cream tester (aciktan orta tene uyumlu)
Avon Cherish Parfum tester (acilmamis)
Mavi far paleti (%80 duruyor) artik neredeyse hic far kullanmadigimdan veriyorum
Oriflame Very Me elektrik mavisi maskara (%50duruyor)
Seftali tonu allik (bu ara allik alisverisimi abarttigimdan veriyorum)
Xp marka 002 numarali candy lipstick (sadece 1 kez suruldu) tenime acik kaldigindan veriyorum
Rapsodi 311 numarali seftali oje (%60 duruyor) ojesiz olmazdi


Hediyelerim bunlar. Katilim sartlari icin instagram hesabima tik tik!

Okudugunuz icin tskler. Sevgimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder