8 Aralık 2015 Salı

Secret Age Luxury Diamond Anti-Wrinkle Krem



Herkese Merhabalar;

Bugun yaz boyunca severek kullanmama ragmen son donemlerinin kisa gelmesinden dolayi nemlendirmesinin yetersiz kalmaya basladigi secret age luxury diamond anti wrinkle kremden bahsedecegim...

Secret age kozmetik ürünlerini severek kullanmamdaki ilk sebep firmanin hayvanlar uzerinde deney yapmamasi... ayrica urun iceriklerindeyse paraben kullanilmiyor. Ayrica dermatolojik olarak test edilen secret age urunleri kadin&erkek kullanimina da uygun.

Bu kremden biraz bahsetmem gerekirse; su bazli oldukca hafif yapida bir krem olmasina ragmen nemlendirmesi ve bu nemin suresinin uzun saatler kalici olmasi kremi sevdirecek cinsten fakat sunu da soylemem gerekiyor ki cildim normal/karma bu yuzden hicbir zaman(cok ruzgarli havalar haric) yogun neme ihtiyac duymuyorum. Bnm gb ciltlerin severek kullanacagini dusundugum bu krem maalesef ki kuru ciltler icin yeterli olmayacaktir. Yazin cok sicak gunlerinde hepimizin cildiniz bir tik yagli oldugu gunlerde belki ama havalarin sogumaya ve kurumaya basladigi gunlerde sadece yagli ciltlerin sevecegi bi nemlendirici olmaya dogru ilerler. Cunku yazin severek kullanmis olsam da; bitmesine yakin son gunleri boyle soguk havalara denk geldiginden acikcasi disari cikarken baska krem tercih ediyordum. (Secret age serumunu kullaniyordum) Ancak evdeysem, cok soguk ve ruzgarli havaya maruz kalmayacaksam uyguluyordum bu kremi.

Belirtmem gereken son noktaysa secret age urunlerini kullanmaya basladigimdan ber cildimdeki gizle farkedilir sonuc. Annem dahil(bwni sik sik gormesine ragmen) herkes cildimin cok belirgin derecede iyilestigini ve gozeneklerimin neredeyse olmadigini soyluyor. Zaten biliyorsunuz ki secret age urunleriyle yasiniz sirriniz :)

Eger boyle bir krem arayisindaysaniz urune kolaylikla secret age sitesinden sahip olabilirsiniz. Guncel fiyati 69.90 tl.

Okudugunuz icin tesekkurler.

Sevgimle...♡


4 yorum:

  1. bu markanin bir ürününü kullanmadim ama yaziyi okuyunca ilgimi cekti tesekkürler canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eğer cilt tipin bnm gibiyse kesinlikle bi alıp kullanmalısınız serisini çünkü cidden çok severek kullandım. Okuduğun için tskler 😊

      Sil
  2. Bu markayı daha önce hiç denemedim paylaşım için teşekkürler en yakın zamanda elimdekiler bitince almayı düşüneceğim :)

    YanıtlaSil