25 Mayıs 2016 Çarşamba

Farmasi Cay Agaci Yagi Sabunu



Selaaam!

Keyifler nasıl? Umarımmm harika birgün geçiriyorsunuzdur... :)

Bugün size cildimin yag dengesini acaip sekılde tokatlayarak kendıne getıren bir sabundan bahsedecegım!

Farması siyah nokta karşıtı cay agacı yagı sabunu!

İşte bu tekerlemeyi aklınızdan cıkarmayın :) acıklaması leke ve sıyah nokta karsıtı olsa da ben lekelerımde herhangı bir degısım göremedım. siyah noktalarımsa.....

Artık benı ugrastırmıyorlar. Daha önceden makyajın 3, yada 4, saati patlayan burnum, alnım ve cene altım artık yok.

Karma cilt tipi o kadar güzel dengeledi ve yagını o kadar guzel azalttı ki, bu sabunu kullanmaya basladıgımdan berı maske ıhtıyacım ayda 1 defaya dustu kı gecen sene bu zamanlar haftada 1defayla dahı burnumdakı yaglanmayı kontrol edemıyordum. haftada 1 defa tum yuzume, 1defa da ayrı olarak burnuma maske uygulamak zorunda kalıyordum.

Sımdıyse elıme gece zamandan berı hergun kullandıgım (artık haftada 2defaya ındırdım) farması sabunu sayesınde tüm cılt tıpım normale yakın hale geldı.

Daha önce karma cilt tipi olarak gecen anaklar normal, alın cene bolgesı yaglanan burnu ıse florasana donecek kadar yaglanan bır cılt tıpıne sahıptım.

Yalnız uyarmam gerekn bır kac sey var!

Sabunu ılk ay hergun kullandım. !aydan sonrakı 2 hafta hafta ortası kullandım ve hafta sonu yıkama jelıyle devam ettım temızlemeye. Ondan sonra ıse(yanı ılk kullanmaya basladıgımdan 1,5 ay sonrası) haftada 3 ve artık haftada 2defa kullanıyorum.

Sıyah noktalarım cıddı sekılde azaldı, cılt yagım cıddı sekılde dengelendı fakat her ne kadar sabun uzerınde tum cılt tıplerı ıcın uygun dese de kuru cıltler kullanırken cok dıkkat etsın ve hergun degıl de belırlı bır duzene oturtup kullansınlar.

Tabı kııı; cıldım kuru ama burnumda sıyah noktalarım var dersenız sabunu alıp pasalar gb hergun burnunuzda kullanıp, sıyah noktalarınızın canına okursunuz :)

Farmasi ürünleri maalesef kisisel bakım marketlerınde ve kozmetıkcılerde satılmadıgından ulasmak ıcın bır temsılcı edınmenız gerekıyor. Ve eger henuz bır temsılcınız yoksa ınstagramda benim farmasicimmm Gözde Hanıma ulasabılır, bunu veya dıger farması urunlerını deneyımleyebılırsınız.

Güncel giyatını bılemesem de 8-10 tl cıvarlarında bır urun aklınızda bulunsun.

okudugunuz ıcın tskler.

sevgimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder