23 Şubat 2015 Pazartesi

Göz cevresindeki koyu renk halkaları kapatma


Merhabaaa;

Beni instagramdan takip edenler gecen gün hintli bir kızın göz cvresndekı koyu renk halkaları kırmızı bır rujla nasıl kapattıgını görmustur. Hakkında bayagı konusulan paylasımım ne zamandr aklımdaydı ve bugun yuruyus yaptıktan sonraaa temız havanın bır sag ve bır soldan carpmasıyla kendısını uynunun kollarına bırakan oglumdan vakıt bulup hemen denemek ıstedım:)

Yukarıdakı fotografta bir gözume kırmızı ruj ve bır gozume concealer uyguladım kı aralarındakı farkı görelım ıstedım.

Kapama ıslemıne gelırsek. Concealerle yaptıgım tarafı hepınızın bıldıgını bılerek anlatmadan gecıyor ve kırmızı rujla kapattıgım tarafa donuyorum.

Cildimi tonıkle temızleyıp nemlndırdıkten sonra kremın bıraz sabıtlenmesını bekledım ve flormarın supermatte(mat ruj tercıh etmek ıstedım)serısınden canlı bır kırmızı ruju göz cevreme pıt pıt hareketlerle uyguladım. Daha sonra concealer fırcasıyla bır guzel yaydım ve beauty blenderla fondoten surdum kı cıle bundan sonra basladı. O kırmızılıgı yok etmek ıcın ınanın bana tum cıldınıze uyguladıgınız kadar fondoten uygulamak zorunda kalıyorsunuz. Hakımıyetı kesınlıkle cok zor göz cevrenızden cıkmamanız lazım. Fakat pudrayla sabıtledıkten sonra soyle bır guzellık oluyor kı. sasırtıcı derece göz cevrenız  cıldınızle  aynı rengı alıyor. daha acık yada daha koyu degıl. cok dogal bır renk.

Ben uygulamanın daha da ıyı anlasılması ıcın bır surme ve bır maskara uygulamasıda yaptım kı daha ıyı anlasılabılsın ıstedım.

Günlük hayatta bu basedılmesı zor ıslemın neden yaygınlasmadıgını uyguladıktan sonra anladım. Ayrıca zaten bız göz cevremızın daha aydınlık durmasınıda sevdıgımıze göre. Rujlar dudagımızda kalsın annecım :))

Okudugunuz ıcın tskler,sevgıyle...

1 yorum:

  1. Benimde kırmızı rujla morluk kapama deneyimim çok kalıcı bir ruj kullandığımdan kabusa dönmüştü ve sabitlenen ruju nötrlemek ömrümü aldı. Geçmişe gittim, keyifle okudum :) Bana da beklerim.

    YanıtlaSil