20 Mart 2015 Cuma

Ambalajı kırılan rujları değerlendirme

Merhaba hatunlarım; bugün sizlerle kırılan yada bozulan ambalajlarda artık kullanılması mümkün olmayan duygularımızı ya da class larımızı yeniden nasıl değerlendirebiliriz bunu göstericem. Beni instagramdan takip edenlerin bileceği üzere geçen günlerde en sevdiğim renksiz şeffaf lipgloss yere düşüp kırıldı. Kendisine bir şans verip onu yara bandıyla bantlama rağmen yine de dayanamayıp oradan buradan sizan glosslar yara bandını da yapışkanlığını almış ve artık onarılması mümkün olmayan bir lipgloss haline gelmişti. Fakat konu makyaj malzemesi ise onu kaldırıp atmaktan değil onunla başka ne yapacağım konusunda düşünüp yararlanmaktan daha yanayım. ( keşke her konuda böyle olsam:)))

Konumuza dönecek olursak önce küçük bir kavanozun içine şeffaf lipglossu akittim. Daha sonra çok sevdiğim bir kırmızı rujun olan flormar supermatte serisindeki  rujumuda çay kaşığının arkası yardımıyla çıkartıp gloss un içine ekledim.

Ikisini karıştırıp biraz sıcak suda beklettikten sonra aklıma çok fazla kullandığım yeşil rujlardan da bitenlerin olduğu geldi. Kırmızı rujun içinde yeteri kadar eridiğini gördükten sonra çay kaşığının arkası yardımıyla yeşil rujları da çıkardim. Daha sonra hepsine sıcak suyun içinde benmari usulü erittim. Daha sonra da hepsinin pürüzsüz bir hal aldığını görünce kapağını kapatıp buzdolabına koydum.
Aşamaları tek tek fotoğrafladım sizin için daha anlaşılır olsun. En sondaki fotoğrafta da dudağımı uygulanmış halini görmenizi istedim. Umarım fikir verebilmiş veya yardımcı olabilmişimdir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgimle...


2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bebeğimmm, çok mantıklı :))

    YanıtlaSil
  2. Eveeet 💓 yeni bir glossum oldu boylelikle darling 😄

    YanıtlaSil