26 Mart 2015 Perşembe

Otaci Argan Sac Bakim Yagi

Misss gibi havanin oldugu bir gunden herkese merhabalaaar;

Bugun size hafta sonu sac bakimimin vazgecilmezi olan Otaci Argan Sac Bakim Yagindan bahsetmek istiyorum.

Isminden de anlasilacagi uzere otaci sac bakim yagi icerisinde guzelligin sirri denilen argan yagi bulunduruyor. Ve kullanilan argan yaginin da organik sertifikali oldugunu belirtiyor.

E vitamini, F vitamini, C vitamini, omega 9, esansiyel yağ asitleri, natural organik stroller ve antioksidan maddelerce zengin olan argan; saç ve cilt bakımında yüzyıllardır kullanılma.

Vadettiklerine gore; " Otaci Argan Sac Bakim Yagi, cansız, mat, kırık, kimyasallar ve şekillendirici gibi işlemlerden zarar görmüş, kuru ve normal saçların bakımında kullanılıyor. Düzenli kullanıldığında saçlar yumuşak, elastik, parlak ve kökten uca kadar sağlıklı bir görünüm alır. " diyor. Peki vadettiklerini veriyor mu? KESINLIKLE... Normalde beni instagramdan takip edenler bilir, saclarimi boyadiktan sonra onlarin kurulugundan ve matligindan sikayetci olmaya basladim. Fakat otaci sac bakim yagini kullandigim zaman ertesi 4-5 gun bu sikintiyi yasamiyorum. Kokusu muhtesem ve asla sizi rahatsiz etmiyor.

Uygulamasina gelirsem; sprey agizli sisesi kullanim acisindan kolaylik sagliyor. Once kuru olan tum sac diplerime uyguluyorum daha sonra parmak uclarimla 2-3 dakika sac derime masaj yaparak yagi emmesine yardimci oluyorum. Islemi yagi avucuma sikip sacin alt kisimlarina da yedirerek devam ediyorum.  Ve daha sonra sacimi yukaridan guzelce toplayip aksama kadar sac koklerimin yagi guzelce emmesi icin bekliyorum. Bazen aksam yikamayip ertesi sabaha kadar dahi durabiliyorum. Daha sonrasi malum. Sampuanla yika ve cik. Otaci sac bakim yagini kullanabildigim zamanlar saclarim yikama sonrasi maske yada sac kremi asla istemiyor ve yumusacik, parlak, canli bir gorunume kavusuyor. Ayrica duzenli kullanimda dokulen saclarinizin yerine yeni sac cikmasinda da yardimci olup sacinizi sizin farkedeceginiz derecede hizli uzama etkisi yaratiyor.

Uzama etkisi demisken; otaci sac bakim yagi kesinlikle bunu vadetmiyor ama saclariniza guzel bakmanizin yaniti olarak saclarinizda normalden daha hizli bir uzama gozlemleyebiliyorsunuz.

Son olarak Otaci Argan Sac Bakim Yagi paraben veya herhangi bir mikrobiyal madde icermiyor. Boyar madde içermiyor. Sıvı parafin içermiyor. Silikon içermiyor. Hayvan kokenli maddeler icermiyor.

Ve en onemlisi icerigi HAYVANLAR UZERINDE TEST EDILMEDEN GELISTIRILIYOR!!!

Eger sizde haftalik sac bakim rutininize bir sac bakim yagi eklemek isterseniz; siddetle tavsiyemdir.

Okudugunuz icin tsk ederim. Sevgimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder