17 Ocak 2016 Pazar

Flormar Advice Normal&Yagli Cilt icin Tonigi




Herkese Merhabalar;

Bugun yagli ama ayni zamanda hassasiyet (en az bulunan cilt tipi olsada) bulunduran cilt tipine sahip hatunlarin cok sevecegini dusundugum bir tonikten kisaca bahsetmek istiyorum.

Flormar normal&yagli ciltler icin tonigi benim flormara ait ilk cilt bakim urunum...

Onyargiylada olsa indirimde sans vermek istedigim bu urun beklentimin epey uzerinde cikti diyebilirim...

Nasil mi?

Bn urunu garnierin cayir cayir yakan mavi toniginden sonra kullanmaya basladim. Ilk uygulamamda yakacagini dusunerek uygulasam da yanmayi birakin gerginlik hissi dahi olmadi hatta cok guzel bir sekilde rahatlama oldu diyebilirim cildimde.

Aslinda cildim hassas degil normal/karma cilt tipine sahip t bolgesi yaglanan birisi olarak tonigim cildimi kurutmadan, yakmadan yagdan arindirmasi cok hosuma gitti. Gercekten severek ve guzel bir hisle kullandim. Aci yok germe yok :)

Cildim hassas degil fakat neden hassasiyet belirttim. Cildi hassas hatunlarin kullanabilecegi yargisina goz cevremde(makyaji guzelce temizledikten sonra) kullanimlarim sonrasinda vardim. Cunku inanilmaz alerjik olan goz cevremde dahi herhangi bir kizarma, kasinma yada tahris meydana getirmedi. Bu yuzden bu tonigi gercekten cok severek kullandim.

Tek olumsuz yaniysa maalesef gozenekleriniz basladiginiz noktada duruyor. Herhangi bir cogalma yapmasada herhangi bir azalma da gozlemlemedim. Fakat gozenek probleminiz yoksa yada cok kucuk bir alanda var olan gozenekleriniz caninizi sikmiyorsa da hayatiniz boyunca 1 defa sans vermenizi onerecegim urunlerden birisidir kendisi.

Flormar indirimnde 11 tl gb bir fiyata gelen urunun maalesef guncel fiyatini bilmiyorum.

Okudugunuz icin tskler.

Sevgimle...♡


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder