19 Ocak 2016 Salı

Secret Age Cilt Lekesi Giderici Lipizomlu Anti-aging Serum




Herkese Merhaba;

Bugun size Secret Age'in oldukca hafif formullu (dogustan gelmeyen) cilt lekelerinde etkili olan (gunes lekeleri, sivilce lekeleri, çiller) lipozomlu anti-aging serumundan biraz bahsedecegim.

En basta bahsetmek istedigim konus secret age urunlerinin; ecocert sertifikali hammadde kullaniyor olmasi, formullerinin anti alerjik gelistirilmesi, paraben, silikon, sls&sles icermemesi ayrica da dermotolojik olarak test edilmis olmasidir.

30 ml'lik anti aging serumunu yaklasik 6 ay kullandiktan sonra su an boslugunu hissediyorum desem yanlis olmaz. Ve elimdeki urunler bittikten sonra, serumuna kesinlikle donmek istiyorum.

Blogumu yakindan takip edenleriniz bilir...

Cildim normal-karma; yanaklarim kurumaz ve yaglanmaz fakat alnimin burnuma yakin kismi, burnum ve cenemin dudagima yakin kismi oldukca yagli gozenek olusumuna ve siyah noktaya maillidir.

Secret age lipozomlu anti aging serumun en sevdigim yani kesinlikle su bazli olmasi, kolay emilmesi ve ciltte serum hissi birakmamasi(bazi gece urunleri cok yogun olabiliyor)

Secret age yuz temizleme jeli/gunduz kremiyle ortak kullandigim anti aging serum yaklasik 3. Yada 4. Ayin sonunda annemle kahve icerken(makyajsizdim) -cildinin ne kadar kusursuz gorundugunun farkinda misin?- demesinden sonra farkettim inanin. Dikkat ettigimde yuzumun daha siki oldugunu kesinlikle hissettim. Ve cillerim de artik yoktu :) gercekten komik gelebilir ama kucuk bir bebeginiz varsa cilt bakim rutinini eksiksiz bir bicimde her gun yapmak mucizevi gb gorunebilir ama hayatimda aksatmadigim tek sey kesinlikle cilt bakimi.

Bu hengame icerisinde aksatmadigim gunduz ve gece kremim(serum) cildime gercekten cok iyi bir sekilde bakti. Yasim henuz 28 olsada sitesinden serum bilgilerine baktigimda gozlemlemelerimin bni yaniltmadigini gormus oldum.

Serumun ciltteki iddiasina gore; gozenekleri sikilastiriyor, cilde aydinlik veriyor, izleri onarmaya yardimci oluyor, yaslanma etkilerini yavaslatiyor ve cilde ve boyun bolgesine daha siki bir idafe veriyor ayrica da icindeki gunes korumasiyla yeni gunes lekeleri olusmasini onluyor.

Basta da soyledigim gb her ne kadar baska bir urune gecmis olsam da, elimdeki bakim urunleri bittiginde bu serumu tekrar alacagimdan eminim. Gunduz kreminden vazgecilmez bir sekilde memnun kalmasamda(memnun kaldim ama vazgecilmez olmadi:)) lipozomlu anti aging serumu kesinlikle benim cilt bakimimdaki -en- serum olmayo basardi.

Su anda sitesindeki guncel fiyati 69.00 tl eger dikkatinizi cektiyse http://www.secretage.com/lipozomlu-antiaging-serum sayfada bulunan oncesi sonrasi fotograflarina goz gezdirebilirsiniz.

Okudugunuz icin tskler.

Sevgimle...♡

2 yorum:

  1. Ne kadar çil vardı acaba yüzünüzde bende baya güneş lekesi var ne kadar sürede çıkarar bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çil vardı acaba yüzünüzde bende baya güneş lekesi var ne kadar sürede çıkarar bilginiz var mı

    YanıtlaSil