26 Ocak 2015 Pazartesi

Flormar Supermatte 203 Berry Smothie

Merhabalaaaar;
Bugün ki yazimda yukarida gördügünüz yolda yürürken hanimlarin beni durdurup numarasini sordugu bu güzellikten bahsedecegim. 

Flormar Supermatte 203 numara Berry Smothie. 

Kesinlikle adinin hakkini veren bu renkle dün rimel ve kalem alisverisimde tanistim. Elimin üzerine sürdükten sonra sanirim 5 saniye kadar düsünüp aliyorum dedim ki koyu renk rujum olmasi gerekenden cok daha fazla. Fakat saniyorum ki bu kisimin favorilerinden olacak cunku bugun gun boyu beni renklendirdi. 

Ruja gelelim mi?

Kendisi adinin hakkini verecek sekilde üretilmis kesinlikle "supermatte" ve harika bir mürdüm. Sürümü cok kolay; yukarida gordugunuz resim kalemle kontur cekilmeden surulmustur. Ve boyle dusundugumuzde koyu renk bir ruj icin oldukca basarili. Kokusu hafif ve dudaginizda olmasindan rahatsiz olmayacaginiz kadar yumusak. Kullandigim rujlarda olmasi istedigim bir kaba sahip, kapandiginda click sesini duyuyorsunuz. Buda cantaya attiginizda aklinizin kalmamasini sagliyor ( disari cikarken rujumdan baska makyaj malzemesi almam yanima:))


Geliyorum kaliciligina; yukaridaki resimde goruldugu uzere ust kisimdaki ilk surdugum zamanki hali, alttaki ise 6 saat gecmis hali. Ben bu goruntuyu bozulmus saymayanlardanim. Cunku kendime bir kahve molasi verdim bu 6 saatlik surecte. Siz ne dusunuyorsunuz? Birsey yiyip icmedigimde daha uzun bir kalicilik bekliyorum fakat mola zamanim olduysa 6 saat bnm icin guzel bir zaman. 

Fiyati yanlis hatirlamiyorsam 16.90di. Flormar standindan aldim kendisini. Internet yada baska magaza fiyatlarini bilemiyorum simdilik.

Eger koyu renk ruj sevenlerdenseniz makyaj cantanizda 1 tane super matte berry smoothie olsun derim. 

Beni instagramda www.instagram.com/essrahhatunblog sayfasinda bu ve daha fazlasi icin bulabilirsiniz. Hepinize sevgiler..:))

2 yorum:

  1. Ruja bayildimmm, ama ruj surme teknigine ayrica bayildim. Resimler internetten alinma sandim ve şok oldum

    YanıtlaSil
  2. Bizzat ekcagizlarimla surdum canim. Yakinda koyu ruj surme teknigi ile ruju nasil kalem olarak kullandigimi anlatan bir yazi yazacagim

    YanıtlaSil