14 Ocak 2015 Çarşamba

Gabrini Oje 326


           Herkese merhabalar;
Bugün canim küçücük bordo tirnaklar istedi 💅 tirnaklarimi sifirladiktan sonra pütürsüz kalmalari icin törpüledim ve gabrini ojemi iki kat uyguladim 😋 ayrica vişne alt tonu olan bu bordoya kelimenin tam anlamiyla bayildimmm 😍😍😍 maxi brush olmasi ve cabucak kurumasi da bu ojenin artisi oldu 💓💓💓 
Gördüğüñüz bu güzellik 326 numara, koyu bir visne cürüğü, bordo. Ojenin fircasi cok kullanisli, tek geciste kolay bir sürüm elde edebiliyoruz. Rengine gelince oyle güzel öyle yoģun ki tek kat kullanimda bile saydam sulu bir görünüm vermiyor ve tirnaginiz dolu dolu bir bordo oluyor. Tabi her zaman daha yogunu sevdigim icin ben iki kat uyguladim. Ayrica deginmek istiyorum ki yogunluguna göre cok cabuk kuruyor ve ustu o istemedigimiz izlerden olmuyor. 🚨👈 
Kesinlikle baska renklerinide alirim, sizede deneyin derim..👓👓
Simdilik bu kadar; hoscakalinnn.. 👋👋👋
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder