8 Ocak 2015 Perşembe

Herkese Merhaba;
Blogumdaki ilk yazımda mis kokan bir parfümden, göz alıcı bir rujdan yada ısıl ısıl saclardan bahsetmek ısterdım fakat ben olaya dırek hazmetmekle baslıyorum :) Malum buz gıbı havalar psıkolojımız kadar bedenımızı,ıc organlarımızı da bır duraklama,dinlenme dönemine mecburi istikamette soktu. Ben bundan kesinlikle memnun olmasam da eminim cok sevenler vardır. Ve eminim hoslananların hepsi bekardır. ehe ehe :)) neyse konuyu olmayacak ve olmaması gereken bır yere cekıstırmeden aslına cevıreyım ve resmını paylastıgım su muhtesem caydan bahsedeyım bıraz sıze. Genel olarak tam bir bitki çayı delisi olan ben; hamıle kalmamla hepsine ara vermiş ve resmen 1,5 sene tek zerre bıtkı cayı yudumlamadan gecırdım fakat bır kac hafta oncesı sahalara gerı döndum (hamılelık ve emzırme donemı bıtısı) internette bir suru yazı arastırmama ragmen bır turlu saglıklı bır sonuca eremeyınce bnde oglum anne sutunu bırakana kadar bıtkı cayı ısıne ara verdım. evet bu sefer cıdden resımdekı caydan bahsetmeye baslayacagım. GREENWOOD KARISIK BİTKİ CAYI (namı diğer:bim'deki form cayı) 4,95 gb bir fıyatı olan bu cay bana göre tam bir mucize. diğer markaların form caylarını, hazmı kolaslastırıcı dıger bır cok cayı kullansam da mesele hafta sonu mısafırlıgınde fazla kacırılmıs böreklerse benım ıcın cozum gercekten bu caydır. cok keskın kokusu ve tadı(bana göre)yok tabı ben bıtkı cayı menseeınde cok fazla tadımda bulundugum ıcın bana hafıf gelıyorda olabılır. pekı asıl konu hazım olayına yardımcı olması dersek; kesınlıkle deger. mesela az once bahsettıgım gıbı mısafırlıkten döndünüz ve midenızdekı poğoçalar börekler sizi ele geçirmiş yatmıssınız uyku yok o yana bu yana dönmüşsünüz yine olmamıs. o zaman çözümü işte bu cay. ya gece yatmadan önce yada sabah kalkar kalmaz 1 fıncan ıcıp gerısını ona ve ıc organlarınızın uyumuna bırakıyorsunuz. tabıkı su konuda bır acıklık getımelıyım. Ben sağlıkçı yada aktar değilim sadece kullanıcı ve memnun kalıcıyım. O sebeple herhangi bir rahatsızlıgınız, alerjık durumunuz yada baska bır problemınız varsa lütfen kullanmadan önce doktorunuza danısınız. Eger kullanmanızda etkılı olduysam da lutfen benımle paylasınız.. Burada oldugunuz ve okudugunuz ıcın tesekkurler. Benı instagramdan takıp etmek için i.instagram.com/hatuness 'e tık lütfen. Hoşçakalın... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder