9 Ocak 2015 Cuma

Yeşil Ruj mu olur? Olur mu olur...


Havanın buz gibi ama güneşin sıcak sıcak gülümsediği bir günden herkese merhabalarrr...:))
Bu postumda makyaj çantamdan kesfettiğim günden beri eksik etmediğim bir üründen bahsedeceğim.
YEŞİL RUJ(magic lipstick)
Bu ruj sanırım benim yeşil olarak 5. rujum(tahmini, daha fazla da olabilir) bekar olduğum dönemlerimde bu kadar çabucak tüketemediğim bu rujum şimdi küçük bir bebeğım olduğu için tam anlamıyla dudak kurtarıcısı olarak makyaj çantamda boy gösteriyor. Nemlendirici,pudra,allık,rimel,ruj hooop hazırım oluyor anneler için:))
Rujdan biraz bahsedeyim; resimde görüldüğü üzere bu rujun çok doğal ve tatlı,sanki kendi dudağınızmış gibi duran bir pembeliği var(tabi kışın bu pembe dudaklar asla mümkün olmuyor:)) ben fotoğrafı sürer sürmez çektim fakat bu rujun şöyle bir güzelliği de durdukça dudak ısınızla beraber kızarması.. Ayrıca sanki bir dudak nemlendiricisiymiş gibi de dudaklarınızı puff puff nemlendirdiği bir gerçek. İnternette bu ruj hakkında araştırma yaptığımda içerisinde bol miktarda kurşun olduğu ve bu yüzden zararlı olduğunu okudum. Bir süre hüzünlü hüzünlü bakıştıktan sonra kendimi su şekilde avutmaya karar verdim. Hangi kozmetik zararlı değil ki? Yine de aklımın bir köşesine yer etmiş olacak ki bunu sürdüğümde(tabi diğer rujlarımıda aynı şekilde) oğlumu asla öpmüyorum :) Ben zaten genel olarak dudağımdaki ruju yiyen kadınlardan değilim o yüzden pek sorun olmadığını düşünüyorum. Ruja geri dönmek gerekirse itiraf etmeliyim ki daha önce rapsodi kozmetiğin yeşil rujunu kullanmıştım ve onun renginden(koyu renk rujlardan hoslandığım için) ve kalıcılığından çok daha fazla memnundum.. Fakat siz daha soft bir pembeden hoşlanan biriyseniz bu afrodit paris markalı yeşil ruj tam size göre.. Çok hızlı bir alışveriş içerisinde görüp ''aman buda yeşil işte'' diye aldığım bu ruju bittiğinde tekrar rapsodi'ye dönerek değistireceğim. Fakat 3-4 saat kalıcılığıyla, süper nemlendirmesiyle ve harika bir soft pembeye sahip oluşuyla ve 2,5 tl gibi bir fiyatı olmasından dolayı ona bir şans vermenizi hakediyor derim.. Beni instagramdan
(http://www.instagram.com/essrahatunblog) adresinden de takip edebilirsiniz.. sevgiyle kalın.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder